Ofte stilte spørsmål om Joker kuponger

Her finner du svar på de spørsmålene vi ofte mottar om verdikuponger.

1. Hvordan får jeg tilgang til kuponger fra Joker?
For å motta kuponger fra Joker må du være Trumf-medlem og Joker GLAD-kunde. For å se din kupong logger du deg inn på joker.no eller i appen vår med din Trumf-id. Når du har aktivert kupongen vil rabatten trekkes fra i kassa når du handler det aktuelle produktet og betaler med et Trumf-registrert bankkort eller skanner Trumf-kortet ditt.

2. Hvorfor får jeg ikke kuponger umiddelbart etter å ha blitt Trumf-medlem?
Det tar et par dager å få registrert nye Trumf-medlemmer og knytte Trumf-medlemskap opp mot
bankkortnummer i systemene våre.

3. Jeg har ikke smart-telefon, hvor kan jeg se kupongene mine?
Du trenger ikke smarttelefon for å få kuponger. Du kan enkelt finne alle dine kuponger på joker.no ved å logge inn med din Trumf-id. Klikk her for å se kupongene dine.

4. Hvis jeg aktiverer kuponger på PC, hvordan kan jeg se hvilke kuponger jeg har når jeg er i butikken?
Det enkleste er å logge inn i Joker-appen eller på joker.no fra mobiltelefonen din. Da vil du enkelt se alle dine aktiverte kuponger. Du kan også sende aktiverte kuponger på SMS eller printe dem ut fra joker.no når du har logget deg inn med din Trumf-id.

5. Kan jeg bruke kupongene i nettbutikken?
Det kan du! Rabatten vil ikke vises i kassa når du sjekker ut, men når ordren blir belastet. Dette vil være dagen vi plukker varene dine. Det er derfor viktig å huske at du må velge hjemlevering innenfor kupongens gyldighetsperiode. Alle kupongrabatter blir synlig på din sluttkvittering.

6. Jeg fikk ikke rabatten, hva gjør jeg?
Vi fanger stort sett opp om dette skjer og vil automatisk overføre beløpet du skulle hatt i rabatt til Trumf-kontoen din. Du vil altså få beløpet godskrevet som Trumf-bonus til din Trumf-konto. Dette kan du enkelt dobbeltsjekke i din kjøpshistorikk. Dersom du har gitt e-postsamtykke til Trumf vil vi gi beskjed om etterberegningen via denne kanalen. Gi oss tilbakemelding via vårt kontaktskjema, så skal vi hjelpe deg.

7. Hvor ofte får jeg kuponger, og hvor lenge er de gyldige?
Du får nye kuponger annenhver uke og de gjelder for to uker. Rabatten gjelder for alle produktene på kupongen på én handel. NB! I perioden 1-24.12 får du en ny kupong som kun gjelder denne ene dagen

8. Hvorfor må jeg aktivere kupongene?
Kupongen gjelder for èn handel, og for at du kan bruke dem når det er mest gunstig for deg, må du velge når du vil bruke dem. Du kan også aktivere alle kupongene med en gang, så blir de automatisk trukket i kassen neste gang du handler kupongtilbudet.

9. Når må jeg aktivere kupongene for å få rabatten?
Du kan aktivere kupongene helt frem til du kommer til kassa og skal betale.

10. Hvorfor trenger jeg ikke å vise frem kupongene i kassen når jeg handler?
Det er fordi rabatten er registrert på Trumf-medlemskapet ditt og trekkes automatisk når du betaler med ditt Trumf-registrerte bankkort eller skanner Trumf-kortet i kassen.

11. Hva slags avslag er det snakk om?
Rabatten på kupongen er et kontantavslag, ikke en Trumf-bonus rabatt. Dette betyr at rabatten automatisk blir trukket fra i kassa når du betaler med ditt Trumf-registrerte bankkort.